Wednesday, September 22, 2010

Usis Şekilleri

Evet bapsiler, Yıldız Erkek Üniversitesi ders seçimi programı Usis hakkında laflar hazırlamak istiyorum. Bir şey demeyeyim, sakin kalayım diyorum ama yetti artık arkadaş. Ben bu okula yılda 1530 lira vermiyor muyum? Veriyorum. Sakallı, bıyıklı, kolları maymunlar kadar kıllı kızlarla okumuyor muyum? Okuyorum. Daha neyin eziyetini çektiriyorsunuz bana. Ulan ben 1530x5 ten 7650 lirayla iddaa oynasam zengin olmuştum lan şimdiye. Zaten okul hayatımın amına koymuşsunuz, Allah'ın dağında okul yapmışsınız, nedir bana daha fazla çektirmek istediğiniz ki, beni böyle sikko bir programla baş başa bıraktınız.

Herkes bekliyordu Perşembe gecesi 12 gelsin de Usis şekillerine girelim diye. Sonradan haberimiz oldu ki Cumartesi sabahı 9 a alınmıştı ders seçimi. İyi dedim, yaparız bir şekil, gerekirse bağrıma taş basarım yine de seçerim bu dersleri dedim. Düşünün işte daha dersleri seçmeden ne kadar mala bağlamama yol açtı bu siktiğimin sistemi. Cumartesi sabahı oldu. Saat 9 sularında sistemin açıldığı haberini alan herkes "beyler karı var koşun" mantığıyla daldı sisteme. Hani derler ya "sikseler yapamazsın", işte benim durumum da aynı haldeydi; "sikseler seçemezsin" olmuştu benim için o Usis'den ders seçimleri. Bir süre geçti ve bildiğimiz gibi sistem göte geldi. Sisteme girmek bir eziyet, ders ekle/sil e girmek daha bir eziyet, dersi ekleyebilmek ise ultra eziyet. Şu cenabet sisteme küfür ederken 2 kilo verdim anasını satayım. Derslerimi sabahın 9'unda uyanıp anca 15.30 da seçebildim, halim o kadar kötüydü ki bir of çeksem karşıki dağların anasını sikerdim arkadaşlarım.(Bu arada Cuma günü 12 4 arası boşum, isteyen Davutpaşa'ya çaya, muhabbete gelebilir, tabi internet cafe ortamı gibi sadece erkekli olmaması koşuluyla.)

Ne güzeldi eskiden, Usisle, musisle uğraşmazdık. Bir Mususi vardı Bursaspor'da, "Mususi, Mususi, yağla yağla sosisi" diye tezahürat yaparlardı. Rahmetli Aids'ten gitmişti. Neyse ne alakası var amk, konumuz bu değil. Konumuz bizim böyle bir sikkolukla uğraştırılmamız. Ne güzeldi eskiden, Cuma günü son iki saat beden yapar, eve aşortmanlarla dönerdik. Hey gidi günler heey, hayat değişiyor anasını satayım, ben de bizim günlerimizi siken bu sistemin adını değiştiriyorum. "Ulan Senin İmanını Sikeyim" diyorum, görüşmek üzere.

No comments: