Thursday, March 24, 2011

İskeletor Reyiz, kendimizi keseriz.



Hiç yazı falan yazasım yoktu ama internette dolanırken İskeletor'un fotoğrafı gözüme takıldı. Tabi sıkı bir İskeletor(İskeletor Çakıroğlu) hayranı olduğum için fotoğrafı hemen profil fotoğrafım yaptım. İskeletor'un o umursamazlığına, o hiçbir şeyi skine takmayan haline hangimiz hayran olmamışızdır ki ufakkene. Ben 21 yaşını bitireceğim hala hayranım düşünün.

Fotoğraf ise mega bi fotoğraf. İskeletor, patron bu buna konuş tavrıyla yine he-man i aşağılıyor. Elime konuş, Reyiz seni dinlemiyor edaları bir yana he-man'e he-bitch(bitch ingilizcede orospu demek oh bunu da dedim rahatladım) diyerek he-man i taşak oğlanına çevirmesi bir yana. Zaten şu He-man'i oldum olası sevmemişimdir. Kendisi çizgi film aleminin en overrated karakterlerinden biridir. Bence Hayvan Adam ve Demir Çene gibi 2 kral adamıyla İskeletor her zaman bu mücadeleden galip gelmelidir. Koskoca çizgi filmde sikik bi fareyi(jerry) kediye(tom) yakalatmayan yazar-çizer milletinin İskeletor'un krallığını görmezden gelmesine ise her zaman içerlemişimdir. İskeletor varken He-man'in esamesi okunmamalıdır. Zaten He-man'in arkasında abisi Çetin olmasa He-man hiçbir şeydir bunu hepimiz biliyoruz. Umarım bu dediklerimi dikkate alırlar da İskeletor'un hükmünde bi dünyada yaşar hepsi.

No comments: