Saturday, July 09, 2011

Dabulyu dedikleri W'den ibaretmiş

V harfini w ile yazma hastalığına
yakalanmış olabilirim sevgilim
bu durum içimi acıtıyor ama
3 gündür sokakta yatmama
sebep olmuyor gülyüzlüm
çok şükür kendimi o derece
kaybetmiyorum ayva reçelim
ama sen desen v yerine w yazmak
benim hayatta en nefret ettiğim şey
o zaman kendimi yerden yere vurur
2 hafta boyunca sokağa çıkmaz
hatta pencereden kafamı uzatmaya
tenezzül bile etmezdim sevgilim
2 hafta sonunda bana gelip
ben şaka yapmıştım
kendini o kadar harap etmene
gerek yoktu sevgilim desen
kuran hakkı için
ağzını burnunu kırardım sevgilim
fakat sonra pişman olur
seni acilen hastaneye yetiştirip
en kral doktorlarda tedavi ettirirdim
hastanede sıkılmayasın diye
yatağının sonuna
37 ekran televizyon
koydururdum narçiçeğim
ama uydu neyin taktırtmazdım ona göre
sonuçta hastanenin de bir adabı var
kurallarına uymamazlık edemem
hem sen uyurken hizmetlilerin gelip
erotik kanallar izlemediğine de
asla emin olamam baldudaklım
ama sen bana gelip desen
copa america'yı sadece uydu yayınlıyormuş
şimdi ne yapacağız sevgilim
işte o zaman bu isteğine
kayıtsız kalamazdım sevgilim
gerekirse seni buenos aires'e götürür
arjantinli'lerle birlikte
maç izlemeni sağlardım
fakat arjantin gol atınca
doğma büyüme arjantinliymiş gibi
sevinmene izin vermezdim papatyam
sonuçta kırşehirli'sin sen
kime bu ayak sevgilim
kime bu dümen sevgilim
ah sevgilim vah sevgilim

No comments: