Monday, February 07, 2011

Açım Yalçın Abi


Gece gece yemek yememiz zararlı, uzmanlar uyarıyor çok teylikeli diye biliyorum. Benim bir de mide poroblemim olduğu için hiç yememem gerek ama ne yapayım acıktım. Bi menemen, bi de kekle(ufak topkeklerden deyil, büyük paket) duruyordum. Annem pilav olduğunu söylemişti ama bir sincaba yetecek kadar pilav olduğunu söylememişti. Belki gece yine babam uyanıp yemişti pilavımı, tam bilmiyorum. Çünkü babam hep gece uyanıp yemeklerimi yer, fındığımı ve balımı da yer.

Bütün gece usis ile ders seçmeye uğraştım. Hani böyle durumlarda çirkinleştiğim halime, beyfendiliğimi o derece bozmama ben bile inanamıyorum. Nasıl küfürler ediyorum, nasıl hakaretler ediyorum görmemeniz sizin için daha iyi. Annem duysa kesinlikle, seni doğuracağıma taş doğuraydım derdi. Ama pişman mıydım, değildim. Haklı mıydım, haklıydım. Saat 00.00'da başlayan ders kaydı 03.45'de yeni bitti. Onu da ben almadım zaten. Tuğçe ve Selin aldı derslerimin çoğunu. Tuğçe'nin o köylü bilgisayarıyla nasıl o kadar ders aldığına hala anlam veremiyorum gerçi.

Konumuza dönmek gerekirse acayip acıkmıştım. Annem tüm muhacırlar gibi yemeğe yağ koymak yerine, yağa yemek koymayı tercih ettiği için annemin yaptığı yemekli yağlardan yiyemiyordum. Kuş kadar pilavı yiyecektim ama nasıl yiyecektim? İsviçreli bilim adamlarından öğrendiğim nacizane bilgilerle pilavı ekmekle yemeğe karar verdim. Hem babamın ekmekle ye, katık yap tavsiyelerine de uyacaktım. Çok da bi sik olmayacaktı ama. Evet afedersiniz göt kadar pilavı yarım ekmekle yedim. Hamdolsun karnım doydu.

Dün gece aldığım 5 litrelik sudan biraz duruyordu.(1 litre falan çok da az deyil yani) Dün gece de evde su yoktu. Ben olmasan hani evdekiler susuzluktan ölecek. Bir alo diyip su istemekten üşeniyor adeta insanlar. Üstelik yukarıdaki gibi Özkayışdağ suyundan olmasa da olur. Bim'in boktan topraklı suyu haricinde her suyu içen biriyim.(Onu da içiyorum aslında ucuz çikolatalarla birlikte) Ama artık dayanamadım. Salona kocaman kağıda yazdım ALLAH RIZASI İÇİN SU ALIN EVE ARTIK diye. Sonuçta bi damacana su yani. Arıyorsun getiriyorlar. Yarın ola hayrola artık.

No comments: