Saturday, February 12, 2011

En çok senu özledum - Şiğirli (Buram buram dadayizim)

Buralara geldum ama koydeki günlerumi çok özleyrum.
İşte ninecuğumun yolladiy hamsili pilavla idare edeyrum.
Zaten koyde nişanlumu bırakmuş bir haldeyum, üzgünum
Eceba İdris pezevenginin tacizlerune maruz kalmiş midur merak etmekteyum Fadimem.

Her gece yatağime yattuğimde seni düşüneyrum.
Elumin garip yirlerde olmasunin senlen alakasu yok ema.
Rizede bile olsaydum, hissederdun şu anki yakunliğimi Fadimem.

Yemyeşul ormanlardaki günlerumizi özledum canum sevgilum.
Eşeğum kadifeden bile daha seksi tek varluksun benum için
Rahat bırakmaycağum köye gelduğimde seni yine kovalayacağum Fadimem.

Trabzoni özledum, koyümü özledum ama en çok sen burnumda tüteysun.
Renguni, taduni, o yılan kokuni özledum.
Artuk canima tak ettu, işten kaçıp geleceyum oralara
Birıcik aşkumi sonunda alacağum kollarima.
Zevkten dört köşe olacağuz yine senunle uzaklarda.
Ormana haykuracağum senden ayru kalduğimde çektuklerimi.
Ne diyeceğum biliyor musun, sahi biz niye sikuşmedik Fadimem?

No comments: