Wednesday, February 02, 2011

AlternaTIRT insanlar

Baştan söylemeliyim, öyle herkesin dışarıda kendini övdüğü, ben hayatta her şeyi yaşadım yea, bütün zevkleri tattım diyen kolpacı insanlardan biri değilim. Bilen bilir beni, hayatta belli başlı amaçlarım var. Elmanın kabuğunu bir defada soymak, yere düşen bir poşeti ayağıyla kaldırıp sektirmek, çocukların balonunu veya topunu alıp acayip hareketler yapmak, arkadaşlarının testislerine top gelince hemen duvar kenarına götürüp, "işe oğlum işe, duvara işe, hadi biz bakmıyoruz" demek bu amaçlarımın bir kısmı. Düz bir insanım yani.

Gözlem yapmayı çok seven bir insanım. İnsanları gözlemlemeyi çok seviyorum. Çünkü biliyorum ki konuştuğum insanın %80 saçma sapan özellikleri olacak.

.Her ortamda çalan, tabiri caizse dümdüz şarkıların sadece nakaratlarına eşlik eden insanlar var. Bunlar her yerde var. Welcome the hotel california nananana şeklinde şarkı söyleyenler, nak nak nakin on heavens doorcular bunlara sadece iki örnek. (isteyen varsa kanıtlarım ne isterse) Bu insanlar cidden tırtlığın bayrak ile giden seviyelerindeler.

.İnternette yer alan videoları taklid(taklit evet bravo) eden insanlar var. Çok şükür artık artiz ne arar bazarda diyen insan kalmadı. Sanırım hepsi doğanın kuralı gereği hak ettikleri gibi öldü. Mesela ben beyin bedava'nın (bu neyse bi kere izlese gülünebilir) veya herkesin bir popisi vardır'ın da neden bu kadar büyütüldüğüne de anlam verememiştim. Son olarak YAPTIM OLACAK saçmalığı çıkmıştı. Bu saçmalığı söyleyen insanların ciddi olarak odunla, yağlı kayışla veya ıslak hortumla dövülmeleri gerektiğini düşünmekteyim. Bu insanların neden böyle oldukları konusunda bir fikre sahip değilim, çünkü düz bir insanım.

.Sürekli alkol kullandığını veya tatile gittiğini belirten insanlar var. Malesef hala varlar :( Sinemlerle @bodrum veya içmece @küÇÜKbeyoğlu yazanlar. Küçükbeyoğluna giden insanların gerçekten psikolojik yardımlar almaları gerektiğini düşünüyorum. Erkekler ekmek için, kızlar da popüler olmak için gidiyor. Beni ORTAMLARDA YILAN GİBİYİM sansınlar diye gittiğinizi biliyorum yani. Böyle durumlarda (gerçi ben kolonya gariç alkol kullanmıyorum ama) en iyisi, en sıcağı sokakta içmek tabiki.(Bu arada isteyene bir bira ısmarlayabilirim, o kadar da SIĞIR değilim ya.) @ayvalık, @foça falan yazanlar da hep bir ben çok geziyorum havalarındalar ama YEMEZLER tabi.

.Ortamcı olduklarını iddia eden makina,inşaat mühendisleri insanlar var. Tabi her bir ski merak ettiğim için bu ortamı da merak ettim. Sonunda gördüm ki 8 erkek nargile veya sikko bir barda bira içerek ortamını yaşayanlar. Bunların da tırt insanlar olduğuna karar vermem uzun sürmedi tabiki.

.Bir de metalciler var. Çok kalender, kıyak metalci tanıdıklarım da var benim. Ama saysam 5 belki 6. Gerçi işim gücüm yok onları sayacak değilim. Aklımın nadir de olsa başımdan gittiği zamanlarda metal(medıl) konserlerinde bulundum. Evet gerçekten çok ara ortamlardı. Bir unirock, bir foçadaki tırt metal grupları dinleyicileri, sepultura konserinde 45 yaşına gelmiş takip elbiseli dayılar, hakikaten hepsi tuhaftı, hepsi acayipti.

1990 yılından beri yaşıyorum. Hep te TIRT insanlarla yaşıyorum. Zevkli oluyor gerçi, dalga geçecek bir şeyler buluyorum. Sonuçta ben istesem de istemesem de onlar saçmalığın doruklarını yaşayacaklar, ben de bundan keyif almaya bakıyorum. Her zaman dediğim gibi herkesle kalender ahbabım Ercan Dinler ile mizahi ortaklığımızın getirdiklerini yaşayamıyorsam bu benim suçum değil. Kader oyunu değil bu, bu insanlığın suçu. Sevgilerle.

No comments: