Sunday, February 06, 2011

Bir takım sikko olaylar -1-


Her ne kadar mega bir insan olsam da benim başıma da tahmin edebileceğiniz gibi sikko, hay amınakoyim dediğim olaylar geliyor tabiki. Şu hayatta en keyifli zamanlarını tuvalette geçiren bir insanım ben. Nerede tuvalete gitsem şansıma benden önce tuvalete giren insan ya keçi yemiş ve tüm mal varlığını tuvalette bırakmış oluyor ya da pisuvara işiyor. Evet pisuvara işeyenlere buradan yoğun küfürler ediyorum. Gerçi ben de umumi tuvaletlerde pisuvara, tuvalet kağıdı konulan yere ve musluğa işiyorum (açanın eli sidik olunca mutlu oluyorum) ama burada konu ben değilim.

21.yüzyılda Zeytinburnu gibi bir megakentte elektriklerin kesilmesi de çok yarro bir durum. Her şeyi geçtim bir köşede açılı olan mackolik.com dan gol haberleri alamamak beni bir hayli veya epey tedirgin ediyor. Spormax ve Ntvspor'a da bu yüzden giremediğim için acayip meraklanıyorum. Amk lazyo attı mı acaba, kilmarnock maçı üst oldu mu gibi sorular beynime bir şüphe düşürse de elekriklerin (veya alenktirinklerin) gelmesiyle bu şüphe bir anda gidiyor ufkumdan.

İddaa demişken, iddaada son maçtan yatmak her insanda olduğu gibi benim de yaşadığım en kötü durumlardan biri. Ettiğim küfürlerle sinirlerimi ve etrafın pisikolocisini bozduğuma mı üzüleyim, giden paralarıma mı yanayım bilmiyorum. Ya da biliyorum, skeyim milletin psikolocisini tabiki de parama yanıyorum. +7 oynadığım maçların son 15 dakikada gol olmayıp 6 golde kaldığını görünce 2 takımın da anasına, bacısına(sülalesine) küfür etmek, her zaman istediğim bir şey deyil ama mecbur kalıyorum bu durumda. Ya ne yapayım.

Lan ne güzel 12 yıl öncesine kadar apartmanın en küçüğü benken apartmandaki insanlar büyüdüğünden bir takım piçleri dünyaya gelmeye başladı. Dünyaya gelmeleri beni hiç ilgilendirmiyor ama bu piçler o kadar gürültü yapıyor ki sonunda ineceğim aşağıya. Bakın evladım ananızı skerim bir daha ses yaparsanız ona göre diye tehdit edeceyim, illa benim apartmandaki beyfendi kişiliğime gölge düşüreceksiniz di mi ibneler diyeceğim. Benden istedikleri kesinlikle bu. Apartmanı sallıyor götler adeta.

Otobüste yanıma adamların oturmasından da hiç hoşnut değilim. Bu durumda kendimi 90. dakikada oyuna giren Ziya Doğan önderliğindeki Konyaspor futbolcusu gibi hissediyorum. Yanıma oturmak için can atan onca bayan varken, her yerde adamlarla yolculuk etmek zorunda kalmak beni çok üzüyor. Adamlarla muhatap olmak zorunda olacaksam illa ki, keşke Trabzon'da yaşasaydım diyorum. En azından orada bir adet silahım olurdu.

Bu olaylar o kadar fazla olduğundan hepsini bi anda yazıp nevrinize kaymak istemiyorum onun için arada yazacağım böyle. Sevgiler.

No comments: