Wednesday, May 18, 2011

Acayip Paragöz Onlar Haa

Eskilerden Tuğçe Çakırca yiğenime ithafen yazdığım bir şiğirim


‎---Acayip Paragöz Onlar Haa---

Tarık Mengüç gibi kepçe kulakların olsa bile
Uzun süredir aralık yapsan da seviyorum seni küçük kardeşim
Ğeaark füpuuf diye tüküren tanıdıkların olsa da
Çakı gibi bir abin olmasıyla bütün dengeleri kendi lehine çeviriyorsun
Evlen de düğününde halay çekelim küçük kardeşim

Çakır öldü Kurtlar vadisi biter dediler zamanında
Ama ben inanmadım çünkü Memati'nin diziye gireceğini tahmin etmiştim
Kurtlar vadisi izlemesen de seviyorum seni küçük kardeşim
Ihlara vadisine düzenlemek istediğim geziye katılmasan da
Ravenelli'nin beyaz saçları gibi temiz bir kalbin olduğunu biliyorum
Cidden bir evcil timsahım olsa adını Tuğçe koyardım
Arada açgözlülük yapsan da seviyorum seni küçük kardeşim

No comments: