Saturday, May 28, 2011

HIYARLIK

Erkeklerle kadınlar aynı cinse(insan cinsi) has bi durum olsa da benim düşündüğüm kadar aynı değillermiş lan. Güzel bir başlangıç yapamadım görüldüğü gibi ilk cümle çok saçma oldu ama sebebini açıklayınca "hıhı sen de haklısın" "evet evet katılıyorum sana" falan diyiceksiniz.

Yine tırt geçen bir günde sikko bir haber aldım. Gönül bekliyor Beşiktaş yine süper topçular alsın, taraftarını hoş etsin bende arkadaşlarıma mesajlar atayım "forlan götünüzden kan alacak ibneler" "quaresma hepinizi SİKECEK!!!" falan diye ama olmuyor. maalesef üstelik benim gibi bi adamdan ders notu istenip, bu sayede finallerin p.tesi(2 gün sonra) başlayacağının haberini almam sağlanıyor.

Gelelim bayanlık adamlık konusuna. Öncelikle adamlardan(mümin kajan, fatih mehmet şahin falan) hiç hoşnut değilim sürekli bazı şeylerimin altına benzer yorumlar yazıyorlar, maç muhabbeti yapıyorlar yani kısmetimi kapıyorlar. Bayanlık daha iyi hem bayan olunca karı dırdırıyla da işin olmuyor, evet evet yaşasın bayanlık.(selam feminist ve feminist olmayan tüm bayanlar bu bir çağrıdır)

Bayanlıkla adamlığın farkına varmam yine güç olmadı. Sınavlar için not ihtiyacım olduğundan mütevellit okulun böyle forum tarzı bişeysine "arkadaşlar hevere dersinin notunu arıyorum, yardımcu olabilir misiniz" gibi müthiş kibarlıkta bir yazı yazdım. Farklılık tam bu anda kendisini gösterdi. Aynı betmen gibiydi farkındalık. Onca saat geçmeme rağmen bi allahın kulu da ben de var kardeş diyip yorum yazmadı. üye adım yarro gibi bişeydi çünkü ben olsam benim de şeyimde(sikimde) olmazdı.

Fakat ben oraya "selam arkadaşlar ben pelin =)) bana x notu lazım yardım ederseniz sevinirim canımsslar" veya "burası kastı emesene geçelim melis_192@hırtlık.com" gibi şeyler yazsaydım adamlar fena halde msn ime üşüşürdü bende not var bende var gibi şeylerle. hatta msn im btün okula yayılırdı.(ben böyle bi durumda yayardım) İşte adam olmak ile bayan olmak arasındaki farkı bir kez daha anladım. ah kötü adamlar vah alçak adamlar kurtulamadım sizden. Nne varsa bayanlarda var hep iyiler onlar. canlarımss.

No comments: