Sunday, May 15, 2011

yarak gibi yaşamak

Gün geçmiyor ki hayatımızda sikkoluklar olmasın bomboş olaylar yaşamayalım. bunların en megası ne diye sorsalar bana günü yarak gibi geçirmek derim. yani yar....rak(burada r lerin çokluğunu belirtmek için çok nokta koydum küfürü sansürledim sanılmasın çokşükür her yerde küfür eden bi adamım) gibi yaşamak.

Babamların Silivri'ye kuzenimin nişanına gitmesinden, abimin ve kuzenimin de gelmeyeceğinden dolayı geceyi yine tek başıma geçirecektim. ya ne olacağıdı? 1 saat yüuz dolear cümleleri duyacak ya da çılgın partilere katılıp alkoller eşliğinde eğlenecek halim yoktu heral. Boşlukta sallandığımdan dolayı bütün günümü football manager oynayarak, ntvspor'da EFEYKAP finali izleyerek geçirecektim tabiki de.

Aslında varmış lan sonra farkettim, arkadaşımın ben yokken msnden gönderdiği "hadi dışarı çıkalım" "cevap versene lan" gibi yazılarından evde sik gibi oturmayabilirmişim. ama iyi ki sonradan görmüşüm yazdıklarını "sen orada fm oyna elalem götürsün karıkızı" gibi sözlerini bu sayede geç gördüm. Dedikleri benim duygusal, hisli, beyfendi ve birnumara kişiliğime yakışmayan şeylerdi. 4 yıldır "bu yaz rus arkadaşlar geliyor" diyen insanın sözlerini bazen geç gördüğüme sevinmiyor deyilim. Burayı okusa lan keşke ohohohooohoyo diye güleyim ben de (edebiyatın da kralını yaptımAAA az yukarda)



Bütün gün football manager oynayıp, ntvsıpor izlemek dışında bir şey yapmayan birinin yaşamı da anca "yarak gibi yaşamak" sözleriyle anlatılır. Marketten aldığım çifte kavrulmuş Tadım leblebinin paketini açınca kuruyemiş leblebisi olduğunu görmem de akşamıma daha bi hayalkırıklığı kattı. Fışfışlı paketlerde aldığım şeylerin çılgın bayanlar tarafından sunulmasını isteyen biri olarak bir kez daha hayal kırıklığına uğradım. Leblebi tam anlamıyla ebemi skti, leblebi mi yiyorum yoksa tiner mi çekiyorum anlayamadım. bütün elimi(bütün el ne lan) simsiyah yaptı leblebi. Orospu leblebi tişörtümü boyadı. ah leblebi vah leblebi.

Sabaha kadar Cengiz Kurtoğlu dinleyip, duygulu gibi bazı insanların (yine bi gizem yaratıyorum) facebook profillerine baktım nisan 2008den bugüne kadar ne yazmıştır ki lan acaba dedim. Tamam yaptığım çok saçmaydı ama bazı şeylerin gece gece baaharaahahararahah kahkaha atmama yol açması da çok şıktı. Tavernacılar kralı Cengiz Babayı dinlemeye devam ettim.

Gerçi düşünüyorum da evde kalmayıp ilkel gibi nişana gitseydim akrabalar tarafından ağır kitlenirdim. "kaçıncı sınıfta okuyosun" "bitirince ne iş yapıcan" gibi sorularla müthiş bir şekilde kafam skilebilirdi. İçtiğim bedava limonatalar, yediğim beleş pastalar beynimin acımasını çok da fazla dindiremezdi. iyi ki evde kalmışım da sikko bi gün yaşamışım lan. Saat 5.46 olmuş amınakoyim yatayım artık. umarım daha dolu günler yaşarım.(sanmam) AYS AYS BEYBİ

No comments: