Saturday, May 28, 2011

Dj akman feat son nefes



Pileylistimde dj akman ft crazy ossie $ mc serkan - dönme bana çaldığından meraksadım. last fm'e bakayım da ne yazmışlar acaba bunlar için dedim. pek bir şey yoktu ben de benzer sanatçılardan Dj akmana tıkıladım hemen ve ahaöaehaehöaehaö diye ayılar gibi gülmeme yol açtı yine. Dj akmanın etiketlerinde 'ezan cover' yazısını görmemdi bu çoşumsallığı bu müthüşlenmeyi yaşatan.

8-10 sene önceki internet cafe ortamlarının vazgeçilmeziydi dj akman. Seninle ilk defa ölüyorum sana şarkısıyla mütüş bir çıkış yapmıştı. bir zaman sonra hakkında ezana cover yaptığı için kafasının kesildiğine dair haberler çıkmıştı. bunu görmem de bayağı güldürdü beni. Eğer bu muhabbete yabancı değilseniz siz de ayı gibi gülersiniz. Yabancıysanız zaten hiç sikimde değilsiniz.

No comments: