Thursday, January 20, 2011

Hüzünlü Bir Papatya Gibi

Öncelikle demek istiyorum ki ahahahahaha. Benden böyle sik gibi başlıklı bir yazı beklemek saçma olurdu tabiki. Böyle diyince de kırmızı başlıklı kız bir gün ormanda diye masal anlatasım geldi ama beğenmiyorum o masalı. Bana hitap etmiyor.

Başlıkla sizleri tufalara getirmek istedim. Bir dahaki yazının başlığını da kelebeğin minik ömrü gibi saçma sapan bir şey yapmayı düşünüyorum. Neyse karın guruldaması konusunda muzdaribim. Hayvanoğlu hayvanlar gibi yemek yesem dahi malesef karnım gurulduyor. Karnım da değil aslında midem. Yakında bağımsızlığını ilan edip The Huseyin Bakan's Mide Experience diye grup kurmasını bekliyorum. Gerçi bu benim pek umrumda değil, eşşeğin sikine kadar siktir olup gidebilir ama beni gerçekten zor durumda bırakıyor imanızayıf. Olur olmaz yerlerde insanların bana acıyan gözlerle bakmalarını tuhaf karşılıyorum artık. "Yaa benim mide hastalığım var, aç değilim ben yeni yemek yedim" gibi cümleler kursam da kendi aralarında beni doyurmak için para topladıklarını düşünmüyor değilim.

Bugün okula gittim sınav var diye. Sınav olmadı sadece yoklama aldılar. Oh be sınav yokmuş mu desem(bi bok bilmiyordum gerçekten), yoksa ya madem sınav yapmayacaktınız bok mu vardı getirdiniz adamı buraya desem diye muallakta kaldım. İsmimin okunup, sınıftan çıktıktan sonra amaan ya banane diyip evimin yolunu tuttum.

Eve gelen misafirler birleşse mahalleden bir muhtar adayını çok rahat muhtar yaparlar. Yani buna artık eminim. Bakıyorum evde ne var lan, insanlar neden geliyor bize diye. Bir bok da yok. Gelenlerin hepsi de zaten yaşlı kadın. 2,3 kız gelse belki ben de mala bağlamayacağım ama gelmiyorlar işte. Sebebini düşünüyorum ve yaklaşık 7.5 saniye sonra beynimde cevabını buluyorum. Burası Zeytinburnu, niye kız gelsin değil mi?

Neyse Dr.Skull dinleyin, gerçekten süper grup. Sevgilerle.

No comments: