Saturday, January 08, 2011

Karı gibi uzatma şu saçlarını

Şu hayatımda çektiğim nadir çilelerden biri saç kestirmek. Çok uzun zamandır saç kestiriyorum(20 seneden çok oldu) ve saçlarımı kestirmem sonrasında bir kez olsun mutlu olduğumu hatırlamıyorum. Hep derdim lise bitsin üniversitede saçlarımı kestirmeyeceğim 4 sene boyunca.(Evet bu gerizekalıca bir düşünceydi) Ama kestirdim her defasında. Gerçi liseyi bitireli 3 yıl oldu, bende bu süre içinde topu topu 3 kere kestirdim saçlarımı. Senede bir kere kestirip, hem paradan tasarruf yapıyorum, hem de saçlarımı belli bir oranda uzatıyorum. Sonra sırf uzaktan görenler metalci, rockçı, hapçı sanmasın diye kestiriveriyorum. Uzun saçın festival ortamlarında falan çok büyük gideri oluyor ama bir sürü saçma sapan insanın olduğu yerlerde de yer almak istemiyorum artık. (Bkz.Foça Rock Tatili) (Bkz.Unirock)

Dünyada henüz tanışmadığım bir insan türü var. Bu tür saçlarını kestirdikten sonra "heh abi ya tam istediğim gibi oldu" diyen insan. Yok yani tanışmadım böyle biriyle. Genelde anasını sktiminin çocuğu ya yine bok gibi kesmiş benzerinde cümleler duydum.(Bilhassa abimden) Ben de tabi hiç bir defa hoşnut olmadım kesilen saçlarımdan. Abi üstlerden biraz al, yanlardan da al abi, üstler uzun kaçtı biraz daha al oralardan diye diye Rocky filminde, Apollo Creed'i döverek öldüren Ivan Drago'nun saçları gibi oldu her zaman saçlarım. 21 yaşna girmeme rağmen adeta Tenten gibi dolaşmaktan sıkıldım ama işte bu zamanlarda elden bir şey gelmiyor.



Saçlarımı bu sefer uzatmaya karar vermedim. Ama bu değil ki uzatmayacağım. 2008,2009,2010 ve 2011 de saçlarımı sadece birer defa kestirmiş oldum. Bakalım 2011 de bu sayıyı 2 ye veya daha fazlaya çıkarabilecek miyim. Merakla bekliyoruz. Hani sizin şeyinizde değil, tamam biliyorum da annem, babam bekliyor en azından. (Karı gibi uzatma şu saçlarını, git kestir sözleri kulağımda çınlıyor şu an). Hep birlikte zamanla göreceğiz. Sevgilerle.

1 comment:

Erhan Kabakci said...

erkek adam uzun saçlı olmaz.