Friday, January 07, 2011

Tekken 2 oynasam bile, bu zamanlarda kendimi acayip hissederim

Son günlerde mala bağladım iyice. Bunu da yazılardan farkediyor olmanız gayet muhtemel zaten. Garip garip şarkılar dinlenip hüzünleniyorum. Size tuhaf gelebilir ama ben Metin Şentürk'ten Maymun Gözünü Açtı'yı dinlerken mükemmel içleniyorum. Evet mükemmel içlenmeyi son zamanlarda epey yapıyorum. Bunun büyük bir sebebi de antredeki buzdolabını her açtığımda bulduğum piknik pisküğülerinin tükenmiş olması. Bırakayım bütün duygusallığı diyorum, oturup kitabımı okuyup bilinçli bir birey olayım ama distorşını duydum mu derin bir nefes alıp(aslında pek derin değil) vazgeçiyorum. Kendi kendime vayt Metanika mı dinliyon la gibi sözler sarfetsem de bu uzun sürmüyor, hemen bırakıyorum yani böyle demeyi.

Şarkının bir Tankard şarkısı olduğunu anlıyorum. Bilindiği üzere bu Tankard elemanları ekmek arası bira içecek kadar fazla derecede bira içen insanlar. Hasan abinin birahaneye yüklü bir meblağ da borçları olduğu dilden dile dolaşıyor. Konserlerden pek para kazanmıyorlar mı acep diye düşünsem de amaaan diyorum, çok da sikimde. Fakat bira diyince, bu aralar yukarıda anlattığım üzere hassas olmam sebebiyle bünye alkol istiyor. Yalnız türlü türlü ibne hastalıklar peşimi bırakmadığından alkol kullanmam yasak. Arkadaşlarımın "abi be hadi bu akşam içmeğa gidelim" önerilerini her daim "ilaç kullanıyorum yea" diyerek geri çeviriyorum. Malesef Zeytinburnu sahilindeki alemlere de katılamıyorum. Fakat sonunda nalet ederek alkol yasağını şartlı olarak kaldırdım. Sadece kolonya içiyorum bu günlerde. Kolonya içen kör oluyormuş ama ya dediğinizi de duyar gibiyim ama saçmalamayın lütfen. Bunları yazabildiğime göre kör falan olmuyormuş insan demek ki. Hem boğaziçi kolonyalarından içiyorum, kaliteli yani. Öyle atmık gibi olan kolonyalardan içsen zaten kör olursun kardeşim.



Neyse bugün ağır saçmaladım zaten. Çarli'deki Afakan gibiyim adeta. Ödevi de yapamadık, bakalım artık kaç dersten kalacağım, ilerleyen zamanlarda göreceğim bunu. En iyisi biraz gülsuyu içip yatmam. İyi geceler.

No comments: