Wednesday, January 12, 2011

Uzay Yolculuğu

Hakkında pek bir şey yazmayı düşünmüyorum açıkçası. Geçen yine saçma sapan muhabbetlerimizden birinde geçen bir durumdan bahsedeceğim sadece. Uzaya gitmeyi ister misin, yok efendim ben aya basmak isterim gibi cümleler dolaşıyordu ortalıkta. Öncelikle uzaya gitmek istemeyen insanın aklından şüphe ederim. UZAY lan bu, tabiki de gidilmek istenen bir yer olacak. Neyse biz de zaten bu konuda hemfikirdik. Uzaya geri dönmeme pahasına bile gitmeyi isteyeceğini söylüyordu kuzenim. Ben de konu hakkında bir şeyler söylüyordum, ta ki abimin söylediklerine kadar.

-Oğlum düşünsenize lan. Uzaya gittim, sonra geri döndüm dünyaya. Bütün kızlar kapıma toplanır, bana vermek için can atarlar lan aah aaah.

Bu yüzden uzaya gidin, iyidir. Dönün, çok daha iyidir.

No comments: