Wednesday, April 13, 2011

abi Metalika'nın ilk 2 albümünden sonrasını at çöpe

Bu blog şekilleri tam bana göre. Ne zaman böyle bi denyoluk fikriyatı gelse aklıma, bir acayiblik düşünsem diyorum ben bunu internet ortamına aktarayım.(teknolojiden çok anlıyorum izlenimi vermek için)

Şeytanlı metalli konserlerden dolayı metal müziğe karşı negatif fikirlerim olsa da geceleyin bal yiyip yanında su içerken hevili metalli şarkılar dinleyebiliyorum bazen.(aslında bilerek dinlemiyorum pileylistte çıkıyor) Baldan gelen enerji kötü sonuçlara yol açmasın diye metal müzik dinleyip kendimi duvardan balkon demirine vuruyorum. Sonuçta teknik üniversite okuyan bi insanım. Bazen gözüm hiçbir şeyi görmüyor, onun için enerjimi üzerimden atmayı pilanlıyorum.(evrene pozitif enerji yayalım diyenlere de fena kılım)

Bi yandan "abi metalika çok bozdu yea" derken, bir yandan da "oğlum cavalera bagetlerle bozuk parayı duvarda tutuyormuş" demeyi ihmal etmiyorum kendi kendime. Öncesinde hisli ve içli şarkılar dinlediğimden dinlediğim metarikalı müzikler kulağıma bir ninni hoşluğunda gelebiliyor. Normal şekilde gelmez ama hep evvelinde Ankaralı Turgut - nah çıktı yı dinlediğimden başıma geldi. Hatta o kadar hislendim ki pencereyi açıp "bütün dünya duysun, i lov you Judas Priest" veya "bilek metal için ölürüm" diye bağırasım geldi ama kafamı yere sürtüp, bunun saçma bir fikir olduğunu farkedince vazcaydım.



Sonra balımı ekpeğe sürerek devam ettim. Metal müziği de kapadım Killa Hakan açtım, şimdi de hislice müzikler dinliyorum.(ibne deyilim ama ibneler ölsün inşallah) Heavy metalli ortamlardan da kendimi tamamen soyutladım. Evimde Bulvar Gazetesi'nin(eski bulvar seksli fuhuşlu olmayan) verdiği ansiklopedileri okuyup bilgili beyfendi olmaya devam ettim.

No comments: