Wednesday, April 20, 2011

il buono il brutto il sikko

"Gölün kenarında duruyorken ben, bizonlarım (buffalo da olabilir tam net değilim bu konuda çükü alttan sarkan hayvanlardan işte belki 2 türden de hayvanım vardır) da gölden karşıya geçmeye çalışıyordu. Dönem muhtemelen vahşi batı veya kovboy dönemiydi ama hiç at yoktu ortamda burasını biraz ben de garipsedim. Kovboy ortamında nasıl iiivüvüvüvü diyen atlar olmaz dedim.




Bizonlarımı karşıya geçirmeye çalışırken karşıdan 2 veya 3 tane orospu çocuğu kovboyun geldiğini gördüm. Şimdi bütün kovboylara orospu çocuğu demiş gibi olmayayım, mesela bi Clint Eastwood çok kral adam hep iyiden yana, itlik hergelelik peşinde değil, keza Redkit de iyi kovboydur, gölgesini vurur, dalton pataklar. ama bu kovboyların orospu çocuğu olduğunu anlamam hiç zor olmadı.

Başladılar ateş etmeye bizonlarımı, bufalolarımı vurmaya. vay anam dedim nerden baksan 5milyar bi bizon. Kaç tane bizonumu indirdi pezevenkler. Sonra beni yakaladılar. Bizonlarımdan birine dediler ki "sen artık bu sürünün reisisin." Ne saçma lan dedim adam bizonla konuşuyor.

Adam beni bir yere götürdü öldürmek için. (bak pezevenge) Tüfekle iki kafama vurdu. tam beni öldürecekti ki pışoav pışoav sesler geldi. İmdadıma biri yetişmişti ve kovboyu vurmuştu. Baktım kovboyu vuran adam kim diye, tabiki de Ercandı. Artık o zamanlarda ismi Ercan değil de Ratso olur, Vilyım olur.

Kovboyu vurmuştu vurmasına Ercan ama çok saçma bi konuda ısrar ediyordu. vay efendim ben burada kurt vurcam falan diyordu. Bizonların, bufaloların atların olduğu yerde kurt ne arasın diyordum ki hemen aşağıda bi orman vardı. Hayalgücü falan böyle acayip şeyler. Ercan'ın(ya da Vilyım) silahi vardı, ben de dedim elime sopa alayım nolur nolmaz diye. O kadar da dedim ne gerek var kurtlar efendi hayvanlardır ama dinletemedim.

İndim aşağı elime bi ağaç dalı aldım, onda da silah var. Hemen bi kurt gördük kurt bize doğru koşmaya başladı. Sanırsın kurt değil çita. öyle hızlı koşuyor. Kurt vurmaya gitmiştik ama kurttan kaçıyorduk, ne saçma iş lan bu dedim. Durdum ve sopayla kurdu dövmeye başladım.(evet burda bi tuhaflık vardı)"

Sonra da uyandım. Bi daha uyumak istedim rüyanın devamını görürüm diye ama uyuyamadım. Çok çişim vardı. Ben de kalkıp işedim. belki başka zaman görürüm rüyanın geri kalanını.

No comments: