Monday, April 18, 2011

DÜNYAYI KURTARAN ADAM


Boş bir zamanında Dünyayı Kurtaran Adamı bi daha izliyim dedim. Değişen bişey yoktu. Dünyayı kurtaran adam yine mega bi filmdi. Hatta kült bir filmdi. İzledim bari bi de anlatıyım dedim.

"Filmin başında böyle gezegenlerin yok olduğunu günümüzden milyarlarca yıl ötesinde bi zamanın anlatıldığından bahsediliyordu. Ya ne olaacağıdı? Böyle her şey bitmiş, bütün insanlar bir arada yaşıyor gezegenler yok olmuş ama hepsi değil bazıları böyle kendi çapında bişeyler yapmaya devam ediyor. Kötü adamların reyisi (böyle kafasına karton geçirmiş kafasının yanlarından japonların yemek yediği çubuklardan çıkan, kafası tam olarak terliksi hayvan vücudu gibi olan adam) ve yanında arzum mutfak robotu kafalı adamlarıyla dünyayı ele geçirmek istiyordu. Dedim böyle bi filmde de dünyayı ele geçirmeyin gidin "jupiterin amına koymak istiyorum" "satürnde çok fazla seks dönüyomuş dur ben burayı ele geçireyim de gezegendeki bütün karıları sıradan kayışlıyım" falan diyip başka yerler ele geçirin(sonuçta kötüsün adam öldürcen tecavüz falan edicen) ama bana mısın demediler.

Dünyayı kötülerden koruyup onlara coystikle fiçuuv pişuuv ataş edenler ise Murat (Cüneyt Arkın tabiki) ve Ali (Sezercik filminde kaybolan çocuğunu bulmak için sokakta dilencilik yapan Ömer abiydi sanırım hani ahmetçikin babası olan ama tam da emin deyilim) idi. Dünya ise insanların beyin güçlerinden oluşan bir kalkanla korunuyodu toz haline geliyordu o sıra. Evet burası gerçekten çok tırt. Sonra Muratla ali böyle ellerinde olmayan bi güç tarafından çekilip garip bi yere gönderiliyordu. (aslında çok garip değil bence nevşehir, yozgat yöreleri falandı bakmayın ilginç gibi gösterdiklerine) Aralarında sohbet ediyolardı Murat Aliye ye "belki sadece kadınların olduğu bi yere gönderilmişizdir lan" dedi. Ali de "hadi ya aga o zaman ben bi etek tıraşı yapim bi de duş alim malum uzayda o kadar savaştık, gemi vurduk ışın attık çarpıştık, hatuna taşak kokmayalım" falan dedi. tamam demedi ama en azından öyle düşündüğüne eminim. Uzaydan düşünce adamların aklına ilk seks geliyordu lan. Ne kötü bi durum.

Sonra iskeletler atlarla koşarak bunların üzerine doğru geldi. Evet dünyanın yok olmasından milyar yıl sonraydı ama uzaylılar savaşmak için hala at kullanıyor. Murat ve ali bunları dövüyodu ama ilerde ışın atan canavarlar bunları yakalıyor. Bu esnada ortalıkta vııayk biiayk diye bağıran öcüler var ki burası çok enteresanlı. Etraftaki zalımlığa dayanamayan murat ve ali bu uzaylılara dalıp hepsini dövüyor ya işte burası çok saçma. Demin etrafa ışınlar atan adamlar şimdi ilkel gibi kılıçlarla falan savaşıyolar iki dünyalıdan bitemiz dayak yiyolar. Halbuse ışın atsalar analarını zikerler 2sinin de. Her filmde olan adeta bütün bu seksiliğiyle bütün yaratıkların, alemdeki bütün börtü böceğin rüyalarını ve otuzbirlerini süsleyen sarışın net bir bayan bunları mağara gibi bi yere alıyor. Mağarada Ömer babaya benzeyen bi adam yine Ömer babanın sonsuz kafa sikiciliğiyle bişeyler anlatıyor(yine çok kafasikici şeyler). Yok efendim burası karanlıklar ve sonsuzluklar dolu sonsuzluk ülkesi falan diyor ama burası basbaya niğdeydi bilemedin nevşehirdi. Hayvanatlar insanları hacemat ederken murat ve ali yine bütün talukatın afedersiniz ama anasını bacısını sikiyor.


Terliksi suratlı kötü abi ölen tüm insanların kanını 'sonda' ile içiyor. Evet ameliyatlarda insanın sikine takılan sondayla kan içen bi kötü adam olması çok uç bi durum. murat ve ali böyle sapkın gibi taş toprak dövüp doğal hayata zarar veriyolar bi yandan da kas yapmaya çalışıyor. badiye giden abilerden akıl alan mahallenin gençleri gibi 'fruko şişesine su doldurup kaldırmak' olsun 'ayağa taş bağlayıp koşmak' olsun böyle çok tırt yöntemler kullanıyolar. Sonra burdan ayrılıp Osmanlı esnafı görünümlü adamların arasında takılıyorlar bara içmeğa gidiyolar. barda kavga çıkıyor murat ve ali sinirlenip kırmızı gocuklu yaratık dövüyor, teneke kafalı adam dövüyor, vay efendim sen misin bana ninjalık yapan diyip ninja dövüyor. sonra terliksi abi yine geliyor atıp tutuyor "sizi buraya ben getirttim" diyor kayseriye giden yengesigilden pastırma istetmiş gibi. sonra da muratla ali bunların mekanına gidiyor. ali burda kraliçeyi yalıyor. (net seks olduğunu bilmiyorum ama yaladığına eminim)

Buralarda Kötü Abi "zamanı aştık aga tabuları yıktık biz" gibi özlü laflar ediyor. Murat burda yine canavar döverken yaratık döverken Ali kraliçeyi yalayıp yutuyor. Sonra bıyıklı bi abi gelip "ışınlayın bu pezevenkleri" diyor ve uyutuyor ali ve muratı. Terliksi abi de canım milf kraliçeyi Aliyi kandıramadı diye cadıya çeviriyor orospu çocuğu. Bu zamandan sonra abi demem bu ibneye. Muratla Ali yine adam dövüyor, kırmızı peluş yaratık dövüyor ninja dövüyor. Sarışın bayanın dudağı kanıyor. Burda kendi kanını da sarışının kanına sürüp "deeheeh kan kardeşi olduk leheheh" dese ne kötü olurdu lan. Kapardım filmi. Sonra türbeye gidip namaz kılıyorlar. islamiyetle uzaydan bahsediyorlar buralar çok aklıma yattı. (bu arada sarışın bayan dilsiz hani tutup bi mahlukat veya murat mağaraya atıp pardon ama çatır çatır sikse derdini anlatamayacak "sabaha kadar siktiler beni Ömer baba tipli dayı" diyemeyecek)

Murat yine zıplayıp kırmızı canavar dövüyor, hipapçı hareketleriyle bizans askeri(evet ben de anlamadım ama bildiğin bizans askeriydi dövdüğü adamlar) dövüyor, mamçukalı adam dövüyor. Kötü terliksi yani büyücü elektrik panosu gibi makinayla Ali'nin beynini almaya çalışıyor ama tam yapamıyor burasını ben de anlamadım "neden yapamadı ki lan" dedim. Sonra büyücü pezevengi Ali kılığında adam yolluyor Murat'ı kandırması için. Murat bunu çakıp Ali görünümlü yaratığı paketliyor. yaratığın Aliden canavara dönmesiyle sarışın korkuyor. Murat burda sarışına sarılıp "korkma kelime-i tevhid oku" gibi bakışlar atıyor. Bu arada sarışın Murat kılıcı aldı diye konuşmaya başlıyor. Sonra Murat Aliyi kurtarıyor ama ali yine ibnelik yapıyor. Kılıcı alıp karı kovalamaya gidiyor. Hep sikini düşünen Ali günümüz gençliğinin ibret alması gereken bi vaka. Lütfen böyle olmayın gençler. Dünyada daha önemli şeyler var sevgi aşk gibi.



Ömer baba görünümlü dayının yanına gidiyor Ali. Ömer baba görünümlü adam ömer baba deyilmiş te büyücüymüş Aliyi ketenpereye getiriyor. aliyi bi temiz dövüyor.(iyi oldu pezevenge) gerçek Ömer baba gelip "sihirbaz beyne ve kılıca dokundu hepimizin anasını sikicek" diyor. Murat burda Aliye "ali senin ırzını sikim gördün mü yaptığını senin sikinin keyfine dünya yok olacak" bakışları atıyor. Ali tabi yine bi aptallık edip mağara çıkışına koşuyor ve patlıyıp ölüyor. Murat hırslanıyor, başlıyor yaratık dövmeye, teletabi, teneke adam dövmeye. Büyücü de burada atıp tutuyor, yok efendim en güçlü benim, her şeye sahibim, 2.5 yaşında dünyanın anasını sikmişim falan diyor.

Dünyanın yok olması için 10dan geriye saymaya başlıyorlar ama ne saymak. Nerden baksan 5 dakika 10'dan 0'a kadar sayamıyolar. Sanki Murat gelsin de ebemizi siksin diye bekliyorlar. Murat yine canavar dövüyor, ışınlı adam dövüyor, mumya dövüyor. Dünyaya yıkılmaya başlıyor ama murat pes etmiyor "ben bu büyücüyü teke tekte alırım aga" diyor. Büyücü burda güneş ışığı falan atıyor murat bakamasın diye. Tabi yanında fotoğraf makinası filmi de yok onu koyup baksın murat. Yılmıyor burda murat ayağıyla taşı büyücüye atıp büyücüyü patlatıyor. Sonra ver allahım ver yer misin yemez misin büyücü bi temiz dövüyor. Hatta yine özür dilerim ama anasını avradını sikiyor büyücünün ve büyücüyü ortadan ikiye ayırıyor.(evet bu ortadan ikiye ayırma yeri filmin tek saçma yeriydi) Dünya kurtuluyor Murat da sarışını öpüp uzay mekiğiyle geri dönüyor. İşte koca film bu kadar. Ama süper megasal bi film. Ben anlattım ama yine de izleyin derim"

O değil de Murat dünyaya dönünce ne kadar kız kaldırmıştır lan düşünebiliyo musunuz? Resmen bütün kadınlar sıraya girmiştir dünyaya kurtaran adama vermek için. Ahahahaaha burada tam bir MemetBakan gibi düşündüm. Teeey teeey.

3 comments:

Anonymous said...

o yes kamın beybi

Anonymous said...

Dünyayı kurtaran adamı izlememiş biri olarak bu yazıyı okuyunca gerçekten filmi izleme ihtiyacı hissettirdiğin için teşekkür ederim. Yaptığın yorum adeta bir sinema eleştirmenin yaptığı yorum gibi… yazında aşk sevgi din cinsellik hayatın her boyutu tam anlamıyla yer alıyor. Okuyan kişi kendini Nevşehir de adeta Kayseri de hissediyor… kişi kendini Ali’nin veya Murat’ın yerine koyabiliyor. Betimlemelerin sayesinde sahnenin içerisinde yer alabiliyor. Bu anlamlı ve güzel yazıyı paylaştıgın için teşekkürü bir borç bilirim….

Hüseyin M said...

ya ne olacağıdı?