Wednesday, April 20, 2011

ailemizin sempatiği koray candemir



Şimdi şu alemde malınızı teslim edeceğiniz, misafirliğe gittiniz ama gelen birine(artık çocuğunuz olur karınız kocanız olur duruma göre görümceniz olur) anahtar bırakmak zorundasınız anahtarı bırakabileceğiniz, gerektiğinde çoluğunuzu çocuğunuzu teslim edeceğiniz, ben ikindiyi kılayım sen 2 dakika kasada duruver be abicim diye kasanızı emanet edebileceğiniz kim var? desem hep bir ağızdan 'koray candemir' dersiniz. buna eminim. Demezseniz de afedersiniz ama bu sizin sikliğiniz.

Vay efendim ben ünlü adamım biraz şımarıklık yapayım, vay efendim ben yakışıklı adamım, sesli adamım serserilik yapayım adam döveyim falan asla demez. yani beklenmez böyle adamdan hıyarlık. Mesleğini gitardan, içli sesinden kazanan delikanlı bi kardeşimiz. "Koray al şu 10 milyonu 2 kilo muz al" desen, hemen gider alır gibi. "Para üstü kalsın çiklet alırsın kendine sen öğrenci adamsın" falan desen tenezzül bile etmez almaya.

Bi de ben varım böyle çok yakışıklı, beyfendi, iyi aile çocuğu ama kendimden bahsetmeyi sevmediğimi biliyorsunuz. yine de ben seni tanımak istiyorum diyorsanız bana nasıl ulaşabileceğinizi biliyorsunuz.

No comments: