Thursday, April 21, 2011

fotoşok

Erkek erkeğe takılmanın sınırlarını zorladığımız bir ortamda "aga o değil de ben bu fotoşopu bulup kızlara öğreten adamın anasını avradını sikim" sözüm sonrası insanlar "haklısın abi" "bende sikim" gibi sözler edeceğine içlerinden biri de bana karşı çıkıp "ya sus şimdi sikerim ağzını yüzünü" gibi tepkiler verseydi belki bende azbiraz şeylerle yetinen insanlardan olacaktım. "abi tatlı kız, sempatik hem muhabbeti de iyi" "birbirimizi anlayabiliyoruz, fikirlerimiz uyuşuyor" gibi sözler edecektim. çiçek ekecektim, bahçe sulayacaktım, belki de kedi besleyecektim. Bu sözüme vakti zamanında karşı çıkmayan bütün arkadaşlarımı şiddetle kınıyorum. hatta hepsinin amınakoyim.



Aynı şekilde "bu profesyonel fotoğraf makinalarını icat eden adamın da amına koyim" sözüme itiraz etmeyip yine beni onaylayan insanları da kınıyorum. ya da kınamıyorum banane lan. Allahlarından bulsun pezevenkler. Ben burda bisürü hayal kırıklığı yaşıyorsam sorumlusu sizsiniz ibneler. Bunu bilin istedim.

No comments: