Monday, April 18, 2011

kötüler elbet kazanacak

Hayatımın en verimli çağlarında (21'li yaşlarımda) oturmuş 58 yaşında olmasına rağmen tam bir teen avcısı tipine sahip Quique Sanchez Flores ve kurmayları önderliğindeki Atletico Madrid'in Espanyol deplasmanında puan mücadelesini izliyorum. Hem de aynı maçı aynı gün içinde ikinci defa. Ujfalusi'nin pasında topa hareketlenen oyuncunun Aguero olduğunu bildiğim halde. Şimdi dedim aman sikerim ben bu maçı neden izliyorum, ben bi daha izleyince Espanyol'un gollerini "lise bitsin saçları 4 sene kestirmiycem aga saçlı adam" atmayacak sanki. Kapadım maçı.




İnternette yine Coyoteli Rod Runnerlı video gördüm. İlkin çizgifilmlerdeki hayvanların isimlerine kafa yordum. Neden bu hayvanların isimleri hep ecnebi dilindeydi dedim. Tiviti'nin peşinde koşan Silvester değil de bi İdris olsa Tiviti'nin "sikerim abi böyle adamlar peşinde koşsun diye mi konuşmuştuk biz" diyeceğini veya İskeletor'un kötülüklerinden dünyayı kurtarmaya çalışan adamın Himen değil de Hulusi adında biri olsa İskeletor'un "senin kurtaracağın dünyanın anasını sikmişim ben" diyip tüm dünyayı yok edeceğini falan düşündüm. Çizgifilmlerde memur isimli adamların yeri yoktu. Gevur isimlerinin kalmasını olumlu buldum.



Coyote'nin Road Runner'ı(bu Road runnerı da hiç sevmem her bölüm Coyote bunu yakalasa da bi temiz sikse diye düşünürüm) yakalamak için yaptığı pilanları düşündüm. En kıral mimarın mühendisin yapamayacağı şeyleri düşünüyordu. Coyotenin memlekette Acme Teknik Üniversitesinde "mimarlıkta çok kız varmış çok seks dönüyomuş aga" diyip mimarlık okuduğunu düşündüm. Taşların, roketlerin road runnerın değil de coyotenin içinde patlamasını yine tuhafsadım. Bi kez olsun coyote road runnera bi asstomouth yapsa bi daha dert etmiycem bu olayları.

Silvesterın Tivitiyi yakalama pilanları da hiç tutmuyordu. Üstelik Silvesterın daha çok imkanı vardı. Gerizekalı gibi 10 milyarlık piyanoyu atıyordu lan. Benim böyle bi kedim olsa "senin kedi kere amına korum amını siktimin mındarı" diyip sokağa atardım pezevenki. Tiviti acaba kendini İsmail Türütten 'pilan yapmayın pilan' ı dinleyerek mi koruyordu? Yoksa tiviti bizzat İsmail Türütün kendisi miydi? diye düşündüm. Hatta Tiviti'nin Samanyolu tvde Fıkralarla Türkiyeyi sunduğunu karadeniz şivesiyle şakalar komiklikler yaptığını falan hayal ettim. Evet Tiviti kesinlikle İsmail Türüttü.

Gogulda 'silvester plan' yazıp arattım ama yazıya koymalık bişey çıkmadı. silvester-punk.jpg maniaqkiddy@hotmail.com lu bi sapkınlıklar çıktı. Onu da ben mühimsemedim. Silvesterın pankla falan ilgisi yoktu. Silvesterın Cengiz Kurtoğlu hayranı olduğunu biliyorum ben. Bari İsmail Türütün dünya tatlısı bi fotoğrafını koyim dedim. Yaşasın gerçek kötüler.

No comments: