Thursday, April 28, 2011

kader ortağım



Gece gece dert ettim "niye benim bir bizonum yok lan" dedim kendime. Ruyalarımda oluyorsa gerçek hayatta neden olmasın ki. Yalnızlığımı paylaşacağım kader ortağı olacağım bi bizonum olsa fena mı olurdu lan. Her yerde zikini de göstertmezdim olsa, altına bez bağlardım gerekirse. Bizonlar hislenen hayvanlardır. Kimbilir belki ben ona beni bırakıp da giden sevdiceğimi anlatırken o da bana Vilyımlar sucukları tarafından pastırma yapılmış yarini anlatırdı. (bizonun durumu benden daha fena olurdu lan sevdiğim bir bayan varsa o bayanın pastırma olması bana aklımı yedirirdi)

Bu durumlara daha çok hislenirdik. Rakı içip Azer Bülbül dinlerken kendimizi kaybederdik. (ben kaybetmesem de bizon kesin kaybederdi) "ilk aşkım sevgilim bizonum benim" diyip yufka yüreğimi acıtırdı benim.

Hem kötü gün dostu hem iyi gün dostu olurdu benim için. Kıl kaptığım insanların üstüne salardım "bizon tuy kıss kıssskıss oğlum" diyerek. Bakkala yollardım, bizon 2 tavuk döner kap yiğenim der dönerciye yollardım, halkgününde süpermarkete yollardım meyve seçtirirdim(çilekleri seçmeden alalım huuoop diyen adam sesini çıkaramazdı), en önemlisi de iddaa oynamaya yollardım lan. Bir sürü işimi yapardı hınzır.

Bana bizon hediye etme gibi mükemmel bir düşünceye kapılırsanız annemin "bizonlar çok pis hayvanlardır uğraşılmaz onlarla" lafına aldırmadan hediye edebilirsiniz. Gözüm gibi bakarım kerataya. İddaa demişken de bugün 19 liralık iddaa oynayıp 20 lira kazanan abimi tebrik ederek yazıyı bitiriyorum. HIISSSS

No comments: